MODALITĂȚI DE PLATĂ
~ informații de securitate ~
10.1. Prețurile bunurilor și serviciilor afișate in cadrul site-ului feruccio.ro includ T.V.A. conform legislației in vigoare.
10.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plata sunt specificate în fiecare comanda. Vânzătorul va emite către cumpărător o factura pentru bunurile și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.
10.3. Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce conține bunuri si/sau servicii vândute de FERUCCIO COM SRL, cu excepția Bunurilor și/sau Serviciilor vândute de partenerii FERUCCIO COM SRL, precum și pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adăugarea facturii in Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător in Contul sau.
10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului ii revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente in Cont.
10.5. Prin această modalitate de comunicare cumpărătorul, accesând Contul sau, va deține o evidenta a facturilor emise de FERUCCIO COM SRL, putându-le salva și arhiva la rândul sau in orice moment și in orice modalitate pe care o dorește.
10.6. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile in format electronic prin adăugarea acestora de către FERUCCIO COM SRL în contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în contul său.
10.7. În cazul in care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecișiopt) de ore vă rugăm sa ne sesizați acest aspect pe adresa de email.
10.8 Datele cardului de plata ale clientului/ utilizatorului/ cumpărătorului nu vor fi accesibile FERUCCIO COM SRL și nici nu vor fi stocate de către de FERUCCIO COM SRL sau de către procesatorul de plăți integrat în site, ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor. Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este EuroPayment Services s.r.l. (EuPlatesc.ro) societate constituită și care funcționează conform legislației din Romania.
10.9 În anumite cazuri, pentru menținerea securității tranzacțiilor, la înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.
10.10 Pentru motive de securitate a tranzacțiilor utilizatorul/ cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).