Politica de RETUR
~ informații de securitate ~
E dreptul tău să te răzgândești!
De aceea suntem gata să îți oferim suportul necesar atât în procesul de înregistrare al comenzilor cât și în cel de retur.
Dacă ai comandat produse de pe site-ul nostru și vrei să le returnezi, te rugăm să verifici procedura de mai jos.
În conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014, produsele achiziționate de pe www.feruccio.ro se pot returna în termen de 30 de zile calendaristice de la primire fără penalități și fără a invoca vreun motiv.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retur.
Cu toate acestea, vă oferim posibilitatea de a returna produsele în termen de 10 zile calendaristice, după o anunțare în prealabil la la numărul de telefon:+40 728 306 182.
Produse pentru care nu se acceptă retur:
– produse desigilate
– produse care au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, la diferențe de umiditate și pentru care nu putem avea certitudinea că au fost depozitate corect din momentul primirii coletului, până la momentul returului (polenul crud)
Cum se înregistrează un retur?
1. Se anunță intenția de returnare a produselor telefonic, prin mesaj la +40 728 306 182, sau prin mesaj pe pagina de Facebook FERUCCIO .
2. Noi vom solicita preluarea coletului de retur firmei de curierat iar dumneavoastră veți împacheta produsele pentru transport. Acestea trebuie împachetate corespunzător (atât produsul, cât și ambalajul acestuia trebuie să fie sigilate), iar factura aferentă trebuie atașată coletului.
3. Produsele vor fi expediate către sediul Feruccio COM SRL sat Tătărani com. Bărcăneşti, jud. Prahova.
4. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client care își asumă eventualele avarii ce pot avea loc în timpul transportului.
5. Conform prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare de la data recepției coletului retur, în contul bancar specificat de client, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare.
6. Aceste dispoziții se aplică conform O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe www.feruccio.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanță.
7. Returnarea repetată a comenzilor va putea fi considerată un abuz. Drept consecință, în contul clientului va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul. În aceeași categorie de abuz se încadrează și refuzurile de primire colet.
Colet deteriorat în tranzit?
În perioadele mai aglomerate din an este posibil ca unele colete să se deterioreze în tranzit. Dumneavoastră alegeți dacă acceptați sau nu aceste colete.
Dacă veți constata coletul deteriorat la livrare sau conținutul perisat după deschidere, vă rugăm să ne contactați prin mesaj la +40 728 306 182 sau prin mesaj pe Facebook FERUCCIO, alături de fotografii cu conținutul coletului. Vom înlocui produsele deteriorate total sau parțial, în maxim 10 zile calendaristice.
Colet returnat fără anunț în prealabil
În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
Încercăm să rezolvăm amiabil orice solicitare și te încurajăm să ne trimiți sesizările tale prin mesaj la +40 728 306 182 sau prin mesaj pe Facebook FERUCCIO, unde vă vom răspunde în maxim 5 zile calendaristice.